søndag den 13. november 2011

Kalendergaveide # 2

Jeg er stadig i fuld sving med at lave og udtænke kalendergaver til ungerne. Jeg har 4 kriterier for gaverne: 1) de skal være billige, 2) de skal være lavet ud fra et ønske om, hvad de hver især synes er spændende, 3) de skal være langtidsholdbare, nu når jeg bruger så meget energi på dem, 4) til sidst skal de fremstå som en gave fra julemanden, for han findes i virkeligheden!!!!, så der er mange spor at skjule. Og jeg skal hilse at sige at Rikke på 6 år, synes han er noget fræk, fordi han ofte har stjålet vores kamera.

I går aftes lavede jeg så denne bold, som er beregnet til Mindstemanden.


Det smarte ved denne bold er, at jeg istedet for det sædvanlige vatfyld, har lavet en lille åbning, så jeg kan putte en ballon i. Når ballonen så bliver pustet op, virker bolden som en let hoppebold, og jeg tror den er så let, at den ikke kan vælte noget, hvis den bliver kastet lidt vild.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar