lørdag den 30. november 2013

Juletræstur på Danmarks top.

Her den sidste dag i november har vi været hjemme hos mine forældre efter et juletræ. Juletræet skal stå udenfor med lys og fuglekugler.


Bevæbnet med motorsav og håndsav, hans kromosomsammensætning fornægter sig ikke, når det gælder værktøj.


Møgelhøj som er en del af mine forældres ejendom. For blot et par år siden var hele skrænten dækket af gamle grantræer, nu er de fældet, og der er blevet etableret shelters, bålpladser og udkigspost til offentlig brug. Der er en formidabel udsigt, og jeg kan kun anbefale et besøg, hvis man er i nærheden.


Der er udkig til Ejer Bavnehøj fra mine forældres juletræsstykke.


Vi skiftedes til at save i stammen på det udvalgte juletræ, og stor var Lillemandens forundring over, at det væltede, mens han savede med sin motorsav (og så nævner vi ikke noget om, at jeg trak i toppen samtidig med, at han savede løs;)


Juletræet klar til at blive trukket hjem, heldigvis var det ned ad bakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar