søndag den 17. februar 2013

Lyset vender tilbage.

Uha jeg synes det har været en lang vinter. Normalvis elsker jeg vinter med sne og frost, men nu er det ved at være nok for denne gang (jeg ved godt, at vejrudsigten lover vinter igen). Heldigvis bliver dagene mærkbart længere, og lyset er ved at vende tilbage, og det er så skønt. 

Netop hjemvendt fra en søndag på job, havde den største trang til bare at være udendørs, til at høre fuglene, mærker vinden og optage lyset i mit vintertrætte legeme. Så efter at have tændt op i fyret, blev hundene lukket ud af hundegården, og vi travede en tur rundt om vores ejendom. Med størrelsen på vores ejendom tager det cirka 30 minutter, det kan måske gøres hurtigere, men med mange stejle bakker/skrænter og en dårlig kondi, så tager det 30 minutter for mig. Hundene nyder det i stor stil, og jeg elsker at lufte hundene på denne måde.

Nu venter jeg blot på, at resten af familien kommer hjem, så vi kan nyde de sidste timer af denne weekend.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar