tirsdag den 10. juli 2012

Skuffedarius

Jeg har en datter der elsker små bøtter, dåser, æsker og andre små finurligheder, hvor hun lige kan gemme to pæne perler, et billede af sin far eller andre små skatte. I går aftes ryddede jeg ud/op på hendes værelse, og jeg skal da lige love for, at hun er en samler og et rodehoved. Sidste år fandt jeg dette lille skuffedarius i en genbrugs, har desværre ingen før billeder, men i kender sikkert modellen. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har truet med at male det, men det er bare aldrig blevet til noget. I går gik jeg så i gang, og her er resultatet, både malingen og papir er gamle rester, og jeg måtte slippe en 20´er for skuffedariuset, så det er en billig fornyelse af pigeværelset.


Nu står det og pynter på værelset, og venter på, at Rikke skal komme hjem fra ferie, og fylde det med skatte og hemmeligheder. Og jeg gik hele aftenen i går, og spekulerede på, hvad i alverden jeg brugte min tid på, inden jeg fik børn!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar