mandag den 25. marts 2013

Regeringsindgreb.............................

Jeg er ikke typen der klager over vejret, men nu må det være nok...........regeringen må gribe ind, og vise hvilken magt de besidder......................

Jeg havde planlagt, at påskeferien skulle bruges til havearbejde, og mon ikke der var mange andre, der havde de samme planer som mig. Men det bliver det ikke til. Sneen ligger stadig som en tung dyne over hele haven, jorden er bundfrossen, drivhuset er koldt og mangler en dør og vinden sørger for at solens stråler ikke   varmer spor. Positivt er det dog at solen skinner.

I stedet for havearbejde har jeg så valgt at kaste mig over en grundig forårsrengøring, hvis forår da ikke er for stort et ord at anvende. Hele huset får den store tur, og det er i den grad tiltrængt, og så forventer jeg, at være klar til at flytte udendørs, når varmen kommer over os.

Der trækker dagligt gæs over vores ejendom, men i den seneste uge, har de slået sig ned på vores græsmark, de er nok også sultne og forårshungrende. I går tror jeg, at der var mellem 200-300 gæs i alt, et meget imponerende syn, som dog brat endte, da Rikke startede sin crosser og fræsede ud over marken.



En fasankok kom også lige spadserende ude foran køkkenvinduerne.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror desværre at det passer regeringen fint at vi også lider med vejret...

    Flotte billeder ellers!

    SvarSlet
  2. Her tror jeg ikke, regeringen kan gøre noget, men koldt er det, vi må glæde os over, at solen skinner, selvom det ikke hjælper meget på sneen.

    SvarSlet
  3. Ja vi må nyde solen, og så være tålmodige.
    Og nej regeringen kan/vil nok ikke ændre noget:)

    SvarSlet